W Polkowicach ruszył pilotażowy projekt powiadamiania mieszkańców o tym, co ciekawe dzieje się w gminie. Każdy mieszkaniec po zarejestrowaniu się w serwisie będzie otrzymywał bieżące wieści.
- To innowacyjne rozwiązanie, które uruchamiamy jako jedna z pierwszych polskich gmin. Dzięki temu mieszkańcy, którzy zarejestrują się w serwisie, otrzymają przydatne informacje nie tylko o zagrożeniach pogodowych i awariach, ale na przykład informacje o imprezach kulturalnych i sportowych, czy bezpłatnych badaniach lekarskich oraz przetargach. Wszystko zależy od tego jaki serwis tematyczny wybiorą – mówi Wiesław Wabik, burmistrz Polkowic.
Aby zarejestrować się w serwisie, należy wysłać SMS o treści Tak.dpl04 pod numer: 661-000-112. Przygotowano cztery serwisy tematyczne - informacje ogólne, przetargi/inwestycje, sport oraz kultura i oświata. Szczegóły znajdziecie na stronie Internetowej polkowickiego samorządu pod adresem: www.polkowice.pl.